Kolekcja pedzli


Dopóki nie kupiłam pierwszych pędzli byłam przekonana, że nie są mi potrzebne. Jednak od dnia kiedy zaczęłam ich używać nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez chociaż jednego z nich. Mimo, że moja kolekcja nie jest ogromna to jestem z niej zadowolona, ponieważ nie ma w niej ani jednego pędzla, którego bym nie używała. Wszystkie wybierałam dość dokładnie kierując się wieloma opiniami na ich temat oraz własnymi potrzebami.


SUNSHADE MINERALS


Zestaw 9 pędzli w etui zawiera pędzle do twarzy jak również do oczu i ust. Były to moje pierwsze pędzle i nie wyobrażam sobie czegoś lepszego za tą cenę. Jeżeli jesteście osobami początkującymi to ten zestaw na pewno przypadnie wam do gustu, ponieważ zawiera wszystkie pędzle jakie są potrzebne do wykonania podstawowego makijażu.
Cena: ok. 39 zł (Allegro)


Pędzle do twarzy: 
Pędzel do pudru; 
Pędzel skośnie ścięty do nakładania różu, rozświetlacza lub bronzera; 
Pędzle do korektora jak również do nakładania cieni kremowych, sypkich i prasowanych



Pędzle do oczu i ust:
Spiralka do wyczesywania brwi i rzęs;
Pędzel języczkowy do ust;
Pędzel skośnie ścięty do malowania brwi oraz kresek;
Pędzel typu kulka do nakładania oraz rozcierania cieni;
Pędzel skośnie ścięty do nakładania cieni;
Pędzel do nakładania cieni;



HAKURO


H70 – Pędzel do nakładania cieni na całą powiekę. Cena: ok. 15 zł
H22 – Pędzel do nakładania korektora i pudru w okolice oczu oraz rozświetlacza na kości policzkowe. Cena: ok. 26 zł
H14 – Pędzel do konturowania twarzy oraz nakładania pudru lub rozświetlacza. Cena: ok. 33 zł
H50S – (mniejsza wersja pędzla H50). Pędzel typu Flat Top do nakładania produktów płynnych i kremowych, takich jak podkład, korektor, róż, a także kosmetyków mineralnych. Cena: 26 zł


ECOTOOLS


Eye Enhancing Duo Set - Zestaw dwóch (a właściwie czterech) pędzli do makijażu oczu. Są niezwykle praktyczne ponieważ, możemy nimi wykonać praktycznie cały makijaż oka dzięki temu świetnie sprawdzają się w podróży.
Cena: ok. 35 zł



SHADE - do nakładania cieni                                   SMUDGE - do rozcierania kresek
BLEND - do rozcierania cieni                                      DEFINE - do rysowania kresek



Pozostałe:



SENSE&BODY Girls Best Friend
Pędzel do zadań specjalnych typu Duo Fibre. Idealny do delikatnego nakładania różu lub bronzera. Sprawdzi się również przy usuwaniu nadmiaru pudru. Cena: ok. 11 zł

MANHATTAN
Pędzel do nakładania korektora. Cena: ok. 3 zł

MAESTRO – 350 r. 6
Pędzel do precyzyjnego nakładania cieni. Używam go głównie do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka. Cena: ok. 15 zł

ALI
Pędzel do nakładania cieni. Jest dość sztywny więc dobrze sprawdza się przy aplikacji cieni na dolną powiekę. Cena: ok. 3 zł



REAL TECHNIQUES


Miracle Complexion Sponge - Gąbka do podkładu. Moja pierwsza i jedyna gąbeczka do makijażu, dlatego nie mam porównania z innymi. Jednak dla mnie sprawdza się idealnie, ponieważ dokładnie i bez żadnych smug rozprowadza podkład. Ostatnio sięgam po nią częściej niż po pędzel H50S.
Cena: ok. 30 zł


Gąbka przed oraz po namoczeniu.







3 komentarze:

  1. Ile tego! :D Jesteś prawdziwą makijażową fanatyczką! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pędzel z Sence&Body nie ma mało sztywnego włosia? bo w sklepie wydawało mi się, że będzie się 'kładł' na twarzy a nie rozprowadzał róż :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może rzeczywiście jest troche sztywne, ale nie przeszkadza to w aplikacji ;) ostatnio zaczełam go używać do podkładu (wcześniej nie byłam przekonana...) i sprawdza się świetnie, daje bardzo naturalny efekt ;)

      Usuń